Про клініку

Європейські протоколи лікування

Клініка ортопедії і реабілітації

Основний напрямок діяльності - лікування ортопедичних захворювань спини і ніг: плоскостопість, кісточки на ногах, сколіоз, грижа та ін.

У лікуванні ми використовуємо європейський підхід

Основою лікування є не зняття симптомів, а відновлення правильної архітектури тіла і, як наслідок, усунення самої причини захворювання.
Головний продукт нашої компанії - це результати лікування!
Грижі, викривлення хребта, завали п'ят, кісточки, плоскостопість. У кожної 2-ї людини є хоча б одне таке захворювання! Раніше їх або не лікували взагалі, або лікували тільки операційно. Наприклад, плоскостопість, - вважалося, що вона не лікується, а кісточки на ногах - і зараз видаляються операційно.

Ми пишаємося тим, що наші технології, команда і наші протоколи дозволяють нам отримувати результати в лікуванні ортопедичних захворювань без хірургічного втручання.

Чернов Ігор - Засновник, CEO Клініки ортопедії CRB clinic
Ми - перші в Україні, хто почав займатися безопераційним лікуванням ніг і відновлювати архітектуру стопи >>>
Ми - перші в Україні, хто почав займатися безопераційним лікуванням ніг і відновлювати архітектуру стопи.

Раніше вважалося, що неможливо без операції вилікувати ортопедичні захворювання ніг. Ми успішно лікуємо без операції кісточки на ногах, плоскостопість, вальгусні завали гомілкоступневих суглобів і перекоси тазу.
Запровадили європейські протоколи лікування >>>
Ми впровадили в клініці використання європейських протоколів лікування, весь час покращуємо наші техніки та підходи. Це дозволяє нам досягати кращих результатів в лікуванні.

Протоколи лікування доопрацьовуються і поліпшуються не менше, ніж раз на півроку. У клініці ми адаптуємо різні протоколи під потреби наших пацієнтів. Постійна робота над поліпшенням протоколів допомагає нам досягати кращих результатів в лікуванні швидше. Наприклад, робота над дитячим протоколом призвела до можливості вилікувати одночасно і спину і ноги дітям 5-12 років, а отже заощадити час і гроші пацієнтів.
Ми перші, хто в медицині застосував принцип потокового виробництва >>>
Ми змінили підхід до лікувального процесу. З кожним пацієнтом працює ціла команда вузькопрофільних фахівців, а управляє лікувальним процесом провідний лікар.

• Як було раніше: будь-який, навіть дуже хороший лікар не може досконало володіти всіма техніками і методами лікування, не може мати великий досвід у всьому. Зазвичай фахівець добре розбирається і має досвід в якійсь одній сфері, і досить поверхово в інших.
  • Що ми впровадили: пацієнтом займається не один фахівець, а багато, кожен професіонал у своєму вузькому сегменті. Таким чином, ми отримуємо високу ефективність абсолютно у всіх лікувальних процесах.
Ми перші впровадили принцип навчання пацієнта >>>
Ми перші в Україні, хто почав впроваджувати принцип навчання пацієнта, як частину лікування. В процесі лікування пацієнти отримують експертні знання про анатомію і своє захворювання, розбираються в причинах і наслідках хвороби, вміють управляти своїм здоров'ям, щоб не допустити появу хвороби знову.
ПРО КЛІНІКУ В ЦИФРАХ:
Років на ринку
Клієнтів
Рівень задоволеності клієнтів при співробітництві з нами

Наші результати лікування

Далі Ви можете побачити приклади наших результатів лікування

Відгуки

Згідно з нашими спостереженнями 70% наших клієнтів приходять за рекомендаціями. Ми дуже пишаємося, що нас рекомендують своїм друзям і близьким❤️
Запис на консультацію
Запис на консультацію ортопеда
Ваші ПІБ
Ваш номер телефону