Результати лікування

Європейські протоколи лікування

Викривлення хребта

Вважалося, що змінити поставу або положення хребта можна тільки у дітей, а у дорослих людей зміни в спині неможливі
Викривлення хребта, результати лікування
Як бачимо на фото, все можливо!
Положення хребта і форму постави можливо змінити в будь-якому віці.
Викривлення хребта, результати лікування
Як правило, наслідком будь-якого викривлення є наявність в хребті гриж і / або протрузій, а також болю і обмежень в спині. Тому, якщо у Вас спостерігаються проблеми з поставою, набагато простіше і безболісніше їх виправити, ніж потім лікувати грижі. Як ми бачимо на фото, вісь хребта виставити можна і без операції.

"Кісточки" на ногах

Теж дуже поширена проблема, вона є у кожної 2-ї жінки. Вважалося, що неможливо без операції видалити кісточки.
Як бачимо на фото, все можливо. Причиною захворювання в 95% випадків є поперечна плоскостопість. Кісточка - не є наростом, це деформація, при якій кістка стопи змінює своє положення і випирає з-під шкіри. Хвороба незмінно прогресує від 1-ї до 4-ї стадії і тому підлягає обов'язковому лікуванню. Для того, щоб гарантовано убезпечити себе від подібних проблем, потрібно запобігати розвитку поперечної плоскостопості.

Плоскостопість

Напевно, багато хто з вас чув таку настанову «Плоскостопість не лікується»?
Плоскостопість, результати лікування
Так ось, плоскостопість лікується. І у дітей, і у дорослих і навіть у пенсіонерів! Важливо розуміти, що від стану ваших стоп залежить архітектура всього тіла. Плоскостопість - це відправна точка розвитку багатьох ортопедичних захворювань: кісточок, завалів гомілкоступневих суглобів і колін, сколіотичної постави, артрозів і больових синдромів.

Завал гомілкоступневого суглобу

Раніше людям з такою установкою стоп пропонувалася тільки операція.
Завал гомілкоступневих суглобів, результати лікування
Як ми бачимо на фото, виставити вісь ноги без операції цілком реально.
Вважалося, що неможливо вирівняти ноги без операції. Якщо вчасно не усунути завал, можливі загострення в суглобах, а так само розвиток перекосів тазу і хребта. Розвивається така деформація через неправильне взуття і відсутність тренування стоп.
За рахунок чого завжди досягається результат? >>>
Нас часто запитують: за рахунок чого у вас завжди виходить досягати результату?

Дуже просто) Ми реалізували всього три пункти:

✅ Бізнес-процеси - ми застосували принцип потокового виробництва в медицині. Це означає, що на кожну хворобу були розроблені протоколи, весь лікувальний процес ми розділили на окремі мікроелементи, під кожен елемент ми розписали тех.карти і впровадили вузькопрофільних фахівців.

✅ Контроль - ми розписали ключові контрольні точки, завдяки яким людина і наша команда бачить і оцінює отримані результати (кожен пацієнт бачить фото до і після).

✅ Знання клієнтів - Ми вчимо пацієнта розбиратися в причинах походження захворювання, вчимо в майбутньому запобігати виникненню ортопедичних захворювань, виконуючи прості рекомендації. Знання та залученість клієнта - це один з найважливіших елементів в досягненні результатів.

😊 Секрет полягає в тому, що всі пункти повинні працювати одночасно. І це дає нам не тільки результати в лікуванні, завдяки цьому ми завойовуємо серця наших клієнтів! Багато пацієнтів нас рекомендують своїм знайомим.
Європейські протоколи лікування >>>
Для досягнення гарантованих результатів ми використовуємо європейські протоколи лікування.

Протокол лікування - це такі правила лікування, застосування яких гарантовано дає позитивний ефект. Для пацієнта протокол виглядає як набір медичних процедур і різних рекомендацій щодо здорового способу життя.

В Європі протоколи розробляють і поширюють як науково-медичні інститути, так і різні асоціації лікарів. Зазвичай протоколи включають новітні досягнення в області медицини, а також багаторічний досвід досліджень і спостережень за пацієнтами в усьому світі. В протокол вносяться тільки добре досліджені методи, щодо яких існує згода серед експертів.

Для нас однозначним плюсом є застосування технологій з усього світу. Наприклад, протоколи, розроблені Німецькій асоціацією спини, включають напрацювання вчених зі Швейцарії, США, Кореї та Росії.

У клініці ми адаптуємо різні протоколи під потреби наших пацієнтів. Постійна робота над поліпшенням протоколів допомагає нам досягати кращих результатів в лікуванні швидше. Наприклад, робота над дитячим протоколом призвела до можливості вилікувати одночасно і спину і ноги дітям 5-12 років, а отже заощадити час і гроші пацієнтів.
Далі кілька відео про найпоширеніші захворювання
Що таке грижа?
Відповідає лікар ортопед-травматолог вищої категорії, професор, доктор медичних наук Бойко І.В.
Чи можна вилікувати кісточку без операції?
Відповідаємо і показуємо як моделюється результат лікування для кожного пацієнта
ПРО КЛІНІКУ В ЦИФРАХ:
Років на ринку
Клієнтів
Рівень задоволеності клієнтів при співробітництві з нами

Відгуки

Згідно з нашими спостереженнями 70% наших клієнтів приходять за рекомендаціями. Ми дуже пишаємося, що нас рекомендують своїм друзям і близьким❤️