П'яткова шпора
Лікування без операції

Ліцензія МОЗ України АД №063321 від 06.09.12 р.
Чим ми можемо допомогти?
Діагностика і консультація з проблеми
Ударно-хвильова терапія
Визначення причини болю в п'яті
Устілки при п'ятковій шпорі
Швидке обезболеваніе - ін'єкція
Лікування за європейським протоколом з усуненням причини хвороби

П'яткова шпора. Що це за хвороба?

Медична назва цього діагнозу - "Плантарний фасціїт"
Називається він так, тому що страждає плантарна фасція - зв'язка, що з'єднує передній відділ стопи з п'ятою (див. фото).

З різних причин плантарна фасція втрачає еластичність і міцність. При перерозтягуванні або перенавантаженні волокна зв'язки надриваються, що і викликає гострий біль у п'яті.
П'яткова шпора. Запалення плантарної фасції.

Лікування п'яткової шпори без операції

У CRB clinic використовуються європейські протоколи лікування. Процедури навправлені не тільки на зняття болю, а й на лікування і повне відновлення плантарной фасції.
Консультації за телефоном:

п'яткової шпори

Чи існує шип?

Шип або шпору можна побачити на рентгенівському знімку (див. фото).
Коли пацієнт бачить гострий шип на знімку, то логічно робить висновок, що це і є причина болю в п'яті.

Але ніякого шипа насправді немає! Пояснюємо:
Відомо, що при п'ятковій шпорі надриваються волокна зв'язки (це і викликає біль). Щоб зміцнити хворе місце, організм накопичує в ньому кальцинати.

В результаті ми отримуємо ділянку зв'язки, багату кальцієм, який, звичайно, видно на рентгені. Інша частина зв'язки не містить кальцій, і її не видно.
П'яткова шпора. Рентгенівський знімок

Причини п'яткової шпори:

1. Втрата еластичності плантарной фасцією. Це може статися, наприклад, через поганий кровообіг в стопах.

2. Поздовжня плоскостопість. При плоскостопості плантарна зв'язка перерозтягується, під навантаженням волока надриваються в самому слабкому місці - в області п'яти.

3. Надмірне навантаження на стопи при піднятті важких предметів стрибках і т.д.

Лікування п'яткової шпори

Логіка лікування складається з трьох етапів
  • Знімаємо запальний процес
    Застосовуються фізіопроцедури і / або препарати для зняття запалення. Паралельно потрібно скасувати всі навантаження, які мають негативний вплив.
  • Відновлюємо еластичність зв'язкового апарату
    Для додання еластичності зв'язковому апарату стопи ми відновлюємо кровообіг і живлення тканин. Руйнуємо і виводимо з тканин накопичені кальцинати.
  • Відновлення архітектури стопи
    Надаємо правильний тонус слабким і атрофованим м'язам стопи. М'язи утримують кістки стопи в правильному положенні, архітектура стопи відновлюється, а зв'язка перестає перерозтягуватися.

Лікування компресами

Лікування мазями, компресами, знеболювання - може лише на час зменшити біль.
Лікування п'яткової шпори має бути комплексним. Крім знеболювання необхідно вилікувати хвору зв'язку (зробити еластичною, вилікувати мікронадриви, зняти запалення). Також потрібно усунути саму причину хвороби - причину, через яку зв'язка перерозтягується, а волокна надриваються. Зазвичай - це поздовжня плоскостопість і деформація стопи. Тому комплексне лікування включає і відновлення правильної архітектури стоп.

Процедури, які ми використовуємо в лікуванні п'яткової шпори

Увага! Самолікування небезпечно для Вашого здоров'я. Процедури наведені для ознайомлення з методами лікування в CRB clinic. Ефективність лікування залежить від фокусу впливу на кожній процедурі.
Консультація та діагностика
На діагностиці лікар шляхом тестів вивчає стан м'язів і зв'язок, а також рухливість суглобів. Спрямованість і зона впливу всіх процедур, а як наслідок і результат, залежать саме від правильної діагностики. На консультації лікар розповість вам про причини захворювання і можливі варіанти лікування, зробить призначення і дасть рекомендації.
Ударно-хвильова терапія
Руйнує і виводить кальцинати з тканин, підвищує еластичність плантарной фасції. Покращує кровообіг і живлення в тканинах. Має протизапальний і знеболюючий ефект.
Апарат Storz Medical, Швейцарія.
Міостимуляція
Використовуються електричні імпульси, схожі на природні нервові імпульси нашого організму. З їх допомогою стимулюються слабкі, атрофовані м'язи. Процедура дозволяє включити в роботу навіть дрібні м'язи стопи, якими людина не може керувати свідомо.
Корекція суглобів ніг
Процедура включає постізометричну релаксацію, мануальну корекцію і теплотерапію. Досягається ефект швидкого усунення обмежень і скутості. Відновлюється повний обсяг рухів без болю.
Знеболювання
За показаннями застосовуються протизапальні і знеболюючі препарати. Перед застосуванням робиться алерготест.
Кінезітерапія
За допомогою вправ досягається формування правильної м'язової пам'яті. М'язи вчаться утримувати кістки в правильному положенні. Кінезітерапія допомагає швидше досягти зменшення плоскостопості, а також закріпити отриманий результат.
Ортопедичні устілки
Виготовляються індивідуально для кожної стопи. Носіння ортопедичних устілок компенсує шкідливий вплив плоскостопість на стопу і допомагає зупинити прогресування захворювання.

Наші результати лікування

Далі Ви можете побачити приклади результатів лікування в CRB clinic.
Консультації за телефоном:
Запис на консультацію
БезПЕКА

Карантинний режим роботи

Це означає, що у нас створені безпрецедентні заходи безпеки для кожного клієнта.

ПРО КЛІНІКУ В ЦИФРАХ:

Років на ринку
Клієнтів
Рівень задоволеності клієнтів при співробітництві з нами

Відгуки

Згідно з нашими спостереженнями 70% наших клієнтів приходять за рекомендаціями. Ми дуже пишаємося, що нас рекомендують своїм друзям і близьким ❤️